Darbo laikas I-VII 09:00-21:00 +370 4 620 0100

Krepšelis

Jūsų krepšelis tuščias

Grįžti

Tel. nr. (pr-sk 09:00-21:00)  +370 4 620 0100
Elektroninio pašto adresas   aptarnavimas@avitela.lt
Privalomas laukas
Geriausia jūsų įrenginių apsauga

Prekių draudimas - saugų ir be rūpesčių gyvenimą

lisagarantii.svg

Kas tai?

Pirkinio draudimas – tai draudimo apsauga pirkiniams nuo netyčinio sugadinimo ar sunaikinimo (drėgmės, dūžio, ugnies poveikio) bei vagystės (su įsilaužimu / apiplėšimu), kurie gamintojo garantijoje nenumatyti. Paslaugų draudikas – ADB „Gjensidige“.
goldenicon.svg

Kodėl verta įsigyti?

Draudimas atlygina žalą, įvykus aukščiau išvardintiems draudiminiams atvejams 1 arba 2 metų laikotarpiu nuo apsaugos įsigijimo momento. Kartu su gamintojo suteikta garantija nuo savaiminių vidinių prietaiso gedimų turėsite 100 % pirkinio apsaugą.
Pirkinių draudimas apima šias paslaugas:
  • Nemokamas remontas
  • Nemokamas keitimas
  • Draudimo išmoka
  • Nemokamas transportavimas ar meistro atvykimas (taikoma prietaisams virš 10 kg)
  • Patogus gedimo tegistravimas nemokamu telefonu bei internetu
Apdrauskite savo naują pirkinį nuo rizikingų, o savo piniginę nuo neplanuotų išlaidų.
Pastaba: pirkinio remonto ar keitimo į naują atveju, klientas turi apmokėti Draudimo liudijime nurodytą besąlyginės išskaitos sumą – 20% nuo prekės vertės (bet ne mažiau 30€).
! Draudimą galima įsigyti tik kartu su pirkiniu.
goldenicon.svg

Kokiems pirkiniams taikoma?

Gali būti draudžiami visi prietaisai siūlomi AVITELA ir ELEKTROMARKT parduotuvėse – kompiuteriai, mobilūs telefonai, vaizdo / garso / foto technika, navigacinės sistemos, smulki bei stambi buitinė technika.
goldenicon.svg

Kada žala nėra atlyginama?

  • Jeigu pirkinys buvo pamestas ar paliktas;
  • Jeigu pirkinys buvo prarastas dėl kišenvagystės arba atviros vagystės;
  • Jeigu pirkinys buvo pažeistas transportuojant;
  • Jeigu pirkinys buvo remontuotas savavališkai;
  • Jeigu pirkinys buvo naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo instrukcijų;
  • Dėl pirkinio ar jo dalių nusidėvėjimo, senėjimo ar korozijos;
  • Jeigu pirkinys buvo prarastas dėl kišenvagystės arba atviros vagystės;
  • Kiti Taisyklėse aprašyti atvejai.
goldenicon.svg

Ką daryti įvykus draudiminiam atvejui:

  • Registruoti žalą Draudimo liudijime nurodytais kontaktais
  • Sulaukti „Serviso Kontraktų Centras“ informacijos apie sprendimą dėl prietaiso taisymo/keitimo.
  • Atsiimti sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu arba priimti, kai jis bus pristatytas į namus.
goldenicon.svg