Kas tai?

PRATĘSTA GARANTIJA – tai mūsų paslauga, kurią siūlome įsigyti norintiems nemokamo prekės techninio aptarnavimo, kai gamintojo suteikta garantija jau nebegalioja. Pratęsti garantiją galite 1-5 metų laikotarpiui. Ji įsigalioja iškarto nuo gamintojo garantijos pabaigos. Tokiu būdu išvengsite neplanuotų išlaidų, o jūsų preke bus pasirūpinta nemokamai visą pasirinktą laikotarpį.
Šią paslaugą teikiame kartu su UAB „Serviso kontraktų centras“ (SKC).

 

Kokiems pirkiniams taikoma?

Pratęstos garantijos paslauga suteikiama visiems, didesnės nei 28 € vertės, buitinės technikos bei elektronikos prietaisams, pavyzdžiui: skalbyklėms, viryklėms, indaplovėms, šaldytuvams bei kitai buitinei technikai, taip pat garso ir vaizdo aparatūrai, visiems kompiuteriams ir kompiuterinei įrangai, žaidimų konsolėms, fototechnikai, mobiliesiems telefonams, GPS įrenginiams, sodo technikai ir pan.

 

Kodėl verta įsigyti?

Jei pirkinys sugestų pasibaigus gamintojo garantijos galiojimui, pasirinktas Pratęstos garantijos planas jums padengs atsarginių dalių bei remonto darbų kaštus ir suteiks šias paslaugas nemokamai:


SIŪLOMI PRATĘSTOS GARANTIJOS PLANAI

„Įprastas planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui.

„Keitimo planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis Pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui, kurios metu dėl gamintojo broko sugedęs prietaisas bus neremontuojamas, o keičiamas nauju (tokiu pačiu arba analogišku).

„Extra planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui. Galima įsigyti praėjus 1 mėn. nuo prekės pirkimo, bet ne vėliau negu 3 mėn. iki gamintojo garantijos pabaigos (per 21 mėn. nuo prekės įsigijimo).

 

Kur galima įsigyti?

Pratęstą garantiją galite įsigyti:


Kada netaikomos Pratęstos garantijos paslaugos?

Pratęstos garantijos planas nepadengia nuostolių bei gedimų, jei:

  • prietaiso serijos numeris neatitinka arba jo nėra;
  • komponentai neteisingai sujungti;
  • prietaisas savavališkai taisytas ar modifikuotas;
  • prietaisui buvo naudojama netinkama elektros srovė;
  • prietaisas buvo numestas;
  • prietaiso korpusas yra pažeistas;
  • prietaisas netinkamai naudotas.

 

Sutarties nutraukimas

Nutraukti Pratęstos garantijos sutartį galite, informuodami apie tai paslaugos teikėją – SKC, arba grąžindami sutarties originalą sutarties pardavėjui ne vėliau nei per 30 dienų po sutarties sudarymo dienos.

 

Sutarties perleidimas

Jūs galite perleisti pirkinio savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai paslaugos teikėją – SKC.

Sutarties sąlygos

 

Kur kreiptis?

Sugedus prietaisui, užregistruokite gedimą “Serviso kontraktų Centre” (SKC) Jums patogiu būdu:

Jei prietaisas yra nedidelis, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jeigu turite stambiagabaritinį prietaisą, jo remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba jis bus nemokamai gabenamas į dirbtuves.

SKC operatorius Jus informuos atskiru pranešimu, kada ir kaip atsiimti sutaisytą prietaisą.

 

Kodėl Serviso kontraktų centras” (SKC)?

  • Lankstus garantijos pratęsimo terminas (nuo 1 iki 5 metų);
  • Siūlomi 3 garantijos pratęsimo Planai, atsižvelgiant į skirtingus klientų poreikius;
  • Suteikiama galimybė perleisti garantijos pratęsimo Planą kitam asmeniui;
  • Taisyklose suteikiamas prekių su įsigytu Planu aptarnavimo prioritetas;
  • Platus sertifikuotų taisyklų tinklas patogiai pasiekiamas visoje Lietuvoje;
  • Daugiau nei 3.300 kvalifikuotų profesionalių meistrų užtikrina kokybišką gaminių aptarnavimą;
  • Nuolatinė taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė ir priežiūra;

Daugiau informacijos: www.garantija.lt


KLIENTŲ APTARNAVIMAS IR EKSPERTŲ KONSULTACIJOS: 8 700 38500

08:00 - 20:00
I-VII

GARANTINIS SERVISAS (KONSULTACIJOS): 8 700 38500

09:00 - 18:00
I-V