PARDUOTUVĖS TAISYKLĖS
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau vadinamos Taisyklėmis) yra pirkimo - pardavimo sutarties šalims privalomas teisinis dokumentas, nustatantis asmens, perkančio prekes elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt (toliau vadinamo Pirkėju), ir UAB „Avitelos prekyba" (toliau vadinamos Pardavėju; Pirkėjas ir Pardavėjas toliau kartu vadinami Šalimis) tarpusavio teises, pareigas, atsakomybę bei kitas sąlygas, taikomas prekių pirkimui - pardavimui elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt.
1.2. Elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt Pirkėjais būti turi teisę visi asmenys, kuriems tokią teisę suteikia Lietuvos Respublikos įstatymai, atsižvelgiant į jų civilinį veiksnumą (tuo atveju, jei Pirkėjas yra fizinis asmuo), tiek tiesiogiai, tiek ir per teisėtus atstovus.
1.3. Pirkdamas prekes elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt, Pirkėjas besąlygiškai sutinka tiek su šių Taisyklių, tiek ir su kitų Pardavėjo pirkimo - pardavimo sutarčių sudarymui bei vykdymui nustatytų sąlygų, pateikiamų kituose elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuose, taikymu pilna apimtimi, tokį savo sutikimą registracijos metu pažymėdamas varnele prie nuorodos „Su Prekių pirkimo - pardavimo taisyklėmis sutinku". Pirkėjui nesutikus su Taisyklėmis, jam registruotis ir sudaryti pirkimo - pardavimo sutarties (-čių) neleidžiama.
1.4. Pardavėjas, sutinkamai su teisiniu reglamentavimu, turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai keisti, tikslinti ar pildyti Taisykles. Bet kuriuo iš aukščiau nurodytų būdų modifikuotos Taisyklės įsigalioja nuo jų viešo paskelbimo elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt momento ir yra taikomos visoms nuo šio momento sudaromoms pirkimo - pardavimo sutartims.
2. Pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas ir vykdymas
2.1. Prekių pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs prekę (-es), suformavęs jų krepšelį ir įvedęs ar pažymėjęs visus privalomus duomenis, paspaudžia nuorodą „Pirkti".
2.2. Pirkimo - pardavimo sutartis jos šalims turi įstatymo galią ir privalo būti tinkamai vykdoma.
2.3. Pirkimo - pardavimo sutartis galioja iki visiško jos įvykdymo.
2.4. Kiekviena pirkimo - pardavimo sutartis, sudaryta aukščiau nurodytu būdu, yra saugoma elektroninės parduotuvės www.avitela.lt duomenų bazėje.
3. Pirkėjo teisės
3.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis, kita Pardavėjo viešai pateikiama informacija bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2 Pirkėjas nenurodydamas priežasties turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt sudarytos pirkimo - pardavimo sutarties, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės priėmimo dienos ir nuo šio pranešimo dienos nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų išsiųsdamas prekę Pardavėjui..
3.3 Šių Taisyklių 3.2 punktas netaikomas pirkimo - pardavimo sutartims, sudarytoms dėl garso ir vaizdo kūrinių bei fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinių programų, Pirkėjui pažeidus pakuotės apsaugas, laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių, dovanų kuponų, o taip pat prekių, kurios buvo pagamintos pagal individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai pritaikytos konkrečiam Pirkėjui, arba kurios dėl savo prigimties po pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos Pardavėjui dėl prekinių savybių praradimo ar akivaizdaus pablogėjimo, yra greitai gendančios arba artimiausiu metu baigsis ar jau baigėsi jų galiojimo terminas, pirkimo - pardavimo.
3.4 Pasinaudoti Taisyklių 3.2 punkte numatyta teise Pirkėjas gali tik tuo atveju, jei nupirkta - parduota prekė yra kokybiška, nesugadinta, nebuvo naudojama ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.
3.5. Tuo atveju, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt įsigyja daugiau nei vieną prekę (prekių komplektą) ir ketina pasinaudoti Taisyklių 3.2 punkte numatyta savo teise, Pirkėjas negali naudotis šia teise tik vienos ar kelių šio komplekto prekių atžvilgiu. Tokiu atveju Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą. Jei bent viena iš komplekte esančių grąžinamų prekių neatitinka Taisyklių 3.4 bei 9.5 punktuose numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą prekių komplektą, t. y. nepriimti Pirkėjo pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymo.
3.6. Taisyklių 3.2 punkte numatyta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis Civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis".
3.7. Pirkėjas turi kitas šiose Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4. Pirkėjo pareigos
4.1. Prieš sudarydamas pirmąją pirkimo - pardavimo sutartį elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt, Pirkėjas privalo užsiregistruoti šioje parduotuvėje, t. y. pateikti Pardavėjui visus nurodytus duomenis bei sutikti su šiomis Taisyklėmis jų 1.3 punkte nurodyta tvarka.
4.2. Sudaręs pirkimo - pardavimo sutartį, Pirkėjas privalo sumokėti elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt suformuotame užsakyme nurodytą kainą už prekes bei jų pristatymą, o taip pat ir kitus mokėjimus, jei tokie numatyti, sudarant sutartį.
4.3. Pirkėjas privalo priimti iš Pardavėjo nusipirktas prekes.
4.4. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų, kuriuos Pardavėjas patvirtina Pirkėjo registracijos metu. Jei Pirkėjas paviešina ar praranda prisijungimo duomenis ar jie kokiu nors būdu tampa žinomi tretiesiems asmenims, Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti apie tai Pardavėją elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje „Kontaktai" nurodytais būdais. Šios pareigos neatlikimas neatleidžia Pirkėjo nuo pareigos tinkamai vykdyti visas pirkimo - pardavimo sutartis, pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis sudarytas elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt.
4.5. Pasikeitus Pirkėjo registracijos metu pateiktiems duomenims, Pirkėjas privalo nedelsdamas šiuos duomenis atnaujinti. Šios Pirkėjo pareigos neatlikimas eliminuoja Pardavėjo atsakomybę už galimai netinkamą pirkimo - pardavimo sutarties vykdymą tiek, kiek toks galimai netinkamas vykdymas yra įtakojamas minėtos Pirkėjo pareigos neatlikimo, o jei dėl šios Pirkėjo pareigos neatlikimo Pardavėjas patiria nuostolių, Pirkėjas privalo juos visiškai atlyginti.
4.6. Pirkėjas turi kitas šiose Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas pareigas ir privalo jas vykdyti.
5. Pardavėjo teisės
5.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurios nepasiekus, Pirkėjo užsakymas vykdomas nebus. Tokiu atveju (nepasiekus nustatytos minimalios sumos) sudaryti pirkimo - pardavimo sutarties galimybės nėra.
5.2. Pirkėjui bandant pakenkti elektroninės parduotuvės www.avitela.lt darbui, stabiliam veikimui ar saugumui, o taip pat pažeidžiant šiose Taisyklėse ar Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas savo pareigas, Pardavėjas turi teisę be išankstinio įspėjimo nedelsdamas apriboti, sustabdyti ar nutraukti Pirkėjui galimybę naudotis elektronine parduotuve www.avitela.lt , panaikindamas Pirkėjo registraciją, ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.3. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės www.avitela.lt veiklą be išankstinio įspėjimo Pirkėjo atžvilgiu ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.4. Pardavėjas turi kitas šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
6. Pardavėjo pareigos
6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės www.avitela.lt teikiamomis paslaugomis. Tačiau Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, kuriuos šis gali patirti dėl elektroninės parduotuvės www.avitela.lt veikimo techninių ar kitokių sutrikimų ar duomenų perdavimo klaidų, nepriklausomai nuo jų kilmės priežasties.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, saugoti Pardavėjui perduotą Pirkėjo asmeninę informaciją, Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik pagal BDAR ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.3. Tuo atveju, jei Pirkėjas, sudarydamas pirkimo - pardavimo sutartį, pasirenka prekių pateikimą jam (Pirkėjui) pristatant, o ne atsiimant pačiam iš Pardavėjo, Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo nupirktas prekes pristatyti Pirkėjo nurodytu adresu Taisyklių 8 skyriuje numatytomis sąlygomis.
6.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti jam analogišką ar kiek įmanoma panašią prekę. Pirkėjui atsisakius tokią Pardavėjo siūlomą prekę priimti, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas nuo raštiško Pirkėjo atsisakymo gavimo dienos ir yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės už prekių nepateikimą Pirkėjui.
6.5. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 3.2 punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, per 5 (penkias) darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos, o jeigu Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Jei Pirkėjas už prekes buvo sumokėjęs grynaisiais pinigais arba pavedimu į Pardavėjo banko sąskaitą (nesinaudodamas elektroninės bankininkystės paslaugomis), grąžindamas prekes, Pirkėjas privalo raštu nurodyti Pardavėjui savo banko sąskaitos rekvizitus reikalingus pinigų grąžinimui. Tokiu atveju Pirkėjo sumokėti pinigai, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, jam grąžinami per 5 (penkias) darbo dienas nuo tokio nurodymo įteikimo Pardavėjui dienos, o jeigu Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
6.6. Atvejais, numatytais Taisyklių 6.4 bei 6.5 punktuose, Pardavėjas įsipareigoja pinigus Pirkėjui grąžinti Taisyklių 9.2 punkte nurodyta tvarka.
6.7. Pardavėjas turi kitas šiose Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas pareigas ir privalo jas vykdyti.
7. Prekių kaina, atsiskaitymo už prekes tvarka ir sąlygos
7.1. Elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt visos prekių bei jų pristatymo kainos, o taip pat ir bet kokie kiti galimi mokėjimai yra nurodyti eurais su į kainą įskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu.
7.2. Pirkėjas sutinka, kad prekių pirkimo - pardavimo dokumentai - PVM sąskaitos faktūros, kurios taip pat yra ir dokumentai, patvirtinantys Pirkėjo teisę į garantinį prekių grąžinimą, keitimą ar remontą, jam būtų pateikiamos kartu su įsigytomis prekėmis.
7.3. Už perkamas prekes Pirkėjas Pardavėjui gali sumokėti grynaisiais pinigais prekių pateikimo Pirkėjui metu, išankstiniu apmokėjimu naudodamasis elektroninės bankininkystės paslaugomis arba atlikdamas išankstinį mokėjimą iš bet kokio banko ar kitos kredito įstaigos į Pardavėjo banko sąskaitą, nurodytą elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje „Rekvizitai".
7.4. Pirkėjas už perkamas prekes gali atsiskaityti ir naudodamasis lizingo bendrovių, su kuriomis bendradarbiauja Pardavėjas, teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga. Informacija apie tokį atsiskaitymo už prekes būdą yra pateikiama elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje „Prekyba išsimokėtinai".
7.5. Grynaisiais pinigais už prekes Pirkėjas sumoka jas perduodančiam asmeniui (Pardavėjo atstovui) prekių pateikimo Pirkėjui metu. Nesumokėjus visos sumos už prekes ir jų pristatymą, o taip pat ir visų kitų mokėjimų, jei tokie buvo numatyti, sudarant sutartį, prekė Pirkėjui neperduodama, o pirkimo - pardavimo sutartis laikoma nutraukta nuo šio momento dėl Pirkėjo esminio sutarties pažeidimo. Tokiu atveju Pirkėjas privalo padengti visus su pirkimo - pardavimo sutarties nutraukimu susijusius Pardavėjo patirtus nuostolius.
7.6. Sumokėti už prekes naudodamasis elektroninės bankininkystės paslaugomis Pirkėjas gali tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo banku turi sudaręs atitinkamą sutartį. Tokiu atveju į Pirkėjo banką internete yra pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės www.avitela.lt. Šiuo atveju, pinigines operacijas atliekant banko elektroninės bankininkystės sistemoje, atsakomybė už Pirkėjo duomenų saugumą tenka atitinkamam bankui.
7.7. Jei Pirkėjas už prekes moka pavedimu iš bet kokio banko ar kitos kredito įstaigos į Pardavėjo sąskaitą (nesinaudodamas elektronine bankininkyste), ne vėliau kaip per 24 valandas nuo nuorodos „Pirkti" paspaudimo Pirkėjas privalo elektroniniu laišku atsiųsti Pardavėjui atitinkamo banko ar kitos kredito įstaigos patvirtinimą apie mokėjimo atlikimą. Pardavėjas turi teisę pradėti vykdyti pirkimo - pardavimo sutartį, tik gavęs nurodytą patvirtinimą. Pirkėjui nurodytu terminu ir būdu sumokėjimo už prekes nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, jog Pirkėjas atsisakė pirkimo - pardavimo sutarties ir panaikinti Pirkėjo užsakymą.
7.8. Vadovaujantis CK 6.313 str. 7 d., Pirkėjui pateikus prekės užsakymą ir Pardavėjui jį patvirtinus, prekės kaina gali būti keičiama (tik prieš tai informavus Pirkėją raštu ar skambučiu ir gavus Pirkėjo sutikimą), tik išimtiniais atvejais, į įstatyme numatytus prekės kainai įtakos turinčius objektyvius rodiklius (savikainos pakitimas, papildomos išlaidos, techninė klaida ir pan.) ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas nuo naujos kainos pasiūlymo, o Pardavėjas negavęs atsakymo per nurodytą terminą, anuliuoti užsakymą. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visą jo sumokėtą sumą už anuliuotą užsakymą per 5 (penkias) darbo dienas nuo užsakymo anuliavimo dienos. Šalys susitaria, kad nuostoliai, susiję su pirkimo - pardavimo sutarties nutraukimu dėl šiame punkte nurodytos priežasties, vienos kitai neatlyginami.
8. Prekių pateikimas Pirkėjui
8.1. Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt pirkdamas prekes, privalo pasirinkti vieną iš prekių pateikimo jam būdų - pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje arba atsiimti prekes iš Pardavėjo pats sutartoje Pardavėjo parduotuvėje.
8.2. Prekes iš Pardavėjo gali atsiimti tik Pirkėjas, jo teisėtas atstovas arba asmuo, Pirkėjo nurodytas užsakymo pateikimo metu. Prekes priimantis asmuo privalo prekes perduodančiam Pardavėjo atstovui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar po 2003-01-01 išduotą vairuotojo pažymėjimą), o atstovavimo atveju - ir tinkamą atstovavimą patvirtinantį dokumentą.
8.3. Apie prekių pristatymo datą ir laiką ar atsiėmimą sutartoje Pardavėjo parduotuvėje Pardavėjas Pirkėją informuoja Pirkėjo Pardavėjui pateikiamame pranešime elektroninio pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registruojantis. Pirkėjas, su Pardavėju sudaręs pirkimo - pardavimo sutartį, įsipareigoja nuolat tikrinti registracijos metu Pardavėjui nurodyto elektroninio pašto dėžutę, iki bus gautas Pardavėjo pranešimas apie prekių pristatymą ar atsiėmimą sutartoje Pardavėjo parduotuvėje. Prekių pristatymo dieną Pardavėjo atstovas su prekes priimančiu asmeniu gali susisiekti ir telefonu dėl tikslaus prekių pristatymo laiko suderinimo.Pasirinkus prekės pristatymą per kurjerių tarnybą, pirkėjo telefono numeris perduodamas kurjeriui, kuris galėtų tiesiogiai kontaktuokti su pirkėju dėl prekės pristatymo, o pirkėjos galėtų žinoti apie prekės pristatymo statusą. Pristatymo ir paruošimo terminai nurodyti Prekės aprašyme yra preliminarūs. Jeigu užsakomų prekių nėra Pardavėjo sandėlyje ar parduotuvėje (pvz. spec. užsakymas, išankstinis užsakymas, prekė užsakoma iš partnerių sandėlio ar tiekėjų, planuojamas prekės papildymas), tai prekės pristatymas gali pailgėti papildomai nuo 1 iki 20 d. d. (išimtinais atvejais ir daugiau). Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
8.4. Sutartoje Pardavėjo parduotuvėje Pirkėjas ar kitas Taisyklių 8.2 punkte nurodytas asmuo privalo atsiimti prekes šios parduotuvės darbo metu ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime elektroninio pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registruojantis, gavimo dienos. Pirkėjui ar kitam Taisyklių 8.2 punkte nurodytam asmeniui per šį terminą prekių neatsiėmus, Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį dėl šio Pirkėjo esminio sutarties pažeidimo. Tokiu atveju Pirkėjas privalo padengti visus su pirkimo - pardavimo sutarties nutraukimu susijusius Pardavėjo patirtus nuostolius.
8.5. Už prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu moka Pirkėjas. Tiksli pristatymo paslaugos kaina priklauso nuo užsakomų prekių pristatymo vietos, jų kiekio, kainos, svorio bei Pirkėjo pageidavimo ar nepageidavimo pasinaudoti Pardavėjo teikiama mokama prekių užnešimo į Pirkėjo nurodytą pastato vietą paslauga, ir yra pateikiama Pirkėjui tik visiškai suformavus užsakymą.
8.6. Prekių užnešimo į Pirkėjo nurodytą pastato vietą paslauga turi būti užsakyta iki apmokėjimo už prekes ir pasirinktas paslaugas.
8.7. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekių pristatymo bei užnešimo į Pirkėjo nurodytą pastato vietą paslaugos gali būti Pirkėjui nemokamos.
8.8. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais, atsižvelgiant įprekių pristatymo vietą (pvz., į Neringos miestą ar Klaipėdos miesto dalį, esančią Kuršių nerijoje) bei kitas aplinkybes, prekių pristatymo paslauga Pirkėjui yra apmokestinama papildomais mokesčiais.
8.9. Priimantis prekes asmuo kartu su prekes perduodančiu Pardavėjo atstovu privalo patikrinti prekės siuntos pakuotės būklę. Pastebėję siuntos pakuotės pažeidimą prekes priimantis asmuo privalo apie tai raštu pažymėti siuntos važtaraštyje bei pasirašyti siuntos pažeidimo akte. Prekes priimančiam asmeniui pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, Pirkėjas patvirtina, kad siunta perduota be pažeidimų.
8.10. Pastebėjęs, kad pateiktų prekių pakuotė ar pačios prekės yra bet kokiu būdu pažeistos ar netinkamos komplektacijos, prekes priimantis asmuo privalo apie tai pažymėti prekių priėmimo - perdavimo dokumente ir, dalyvaujant Pardavėjo atstovui, surašyti laisvos formos prekių pažeidimo ar neatitikimo sutartai komplektacijai aktą. Prekes priimančiam asmeniui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jei tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, kuriuos galima pastebėti prekes apžiūrint jų priėmimo - perdavimo metu.
8.11. Nustačius tik prekių siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius jokių prekių kiekio, asortimento bei kokybės neatitikimų, Pardavėjas privalo pirkimo - pardavimo sutartį vykdyti. Tokiu atveju prekes priimantis asmuo prekes privalo priimti, tačiau taip pat privalo apie prekių pakuotės pažeidimą pažymėti prekių priėmimo - perdavimo dokumente. Prekes priimančiam asmeniui priėmus prekes ir pasirašius prekių priėmimo - perdavimo dokumentą bei pažymėjus jame apie prekių pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis, asortimentas ir kokybė atitinka pirkimo - pardavimo sutarties sąlygas.
8.12. Nustačius prekių kiekio ir (arba) asortimento) ir (arba) kokybės neatitikimų, prekes priimantis asmuo privalo prekių nepriimti ir apie prekių trūkumus pažymėti prekių priėmimo - perdavimo dokumente. Tokiu atveju nelaikoma, jog Pirkėjas, prekes priimančiam asmeniui dėl prekių trūkumų atsisakius jas priimti, kaip nors pažeidė pirkimo - pardavimo sutartį, o dėl tolesnio pirkimo - pardavimo sutarties tinkamo vykdymo, pakeitimo ar nutraukimo Pardavėjas su Pirkėju susitaria atskirai. Tačiau prekes priimančiam asmeniui prekes priėmus ir pasirašius prekių priėmimo - perdavimo dokumente be pastabų apie galimus jų trūkumus, laikoma, jog Pardavėjas pirkimo - pardavimo sutartį įvykdė tinkamai ir pilna apimtimi, ir yra taikomos Taisyklių 8.10 punkte nurodytos Pardavėjo atleidimo nuo atsakomybės Pirkėjui sąlygos.
8.13. Jei Pardavėjo nurodytą prekių pristatymo dieną prekės Pirkėjui nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas privalo apie tai informuoja Pardavėją. Neatlikęs šios pareigos, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui atitinkamų pretenzijų, kaip ir neturi teisės reikalauti galimų su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu susijusių Pirkėjo nuostolių atlyginimo.
8.14. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą , jei prekės Pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
8.15. Kitos prekių pateikimo Pirkėjui sąlygos yra nurodytos elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje „Nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje". Esant neatitikimams tarp prekių pateikimo Pirkėjui sąlygų, numatytų šiose Taisyklėse ir minėtame elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje, viršenybę turi Taisyklėse numatytosios sąlygos.
9. Prekių grąžinimas ir keitimas
9.1. Tinkamos ir netinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Civilinis kodeksas ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintos „Mažmeninės prekybos taisyklės“.
9.2. Pinigai už grąžinamas prekes yra mokami mokėjimo pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą, laikantis Taisyklių 7.4 ir 7.5 punktuose nurodytų sąlygų. Tuo atveju, jei Pirkėjas ir mokėtojas už prekes yra skirtingi asmenys, pinigai už grąžinamas prekes sumokami į už prekes mokėjusio asmens banko sąskaitą.
9.3. Jei Pirkėjas atsisako prekės pirkimo - pardavimo sutarties, įgyvendindamas Taisyklių 3.2 punkte numatytą teisę, prekė grąžinama Pirkėjo sąskaita, o Pirkėjo už prekę sumokėti pinigai grąžinami Pirkėjui per 5 (penkias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą dėl prekės pirkimo - pardavimo sutarties nutraukimo, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
9.4. Kokybiškas Prekes Pirkėjas Pardavėjui grąžina savo sąskaita. Pirkėjas gali su Pardavėju susitarti dėl mokamos Pardavėjo teikiamos paslaugos prekių grąžinimo atveju pasiimti grąžinamas prekes iš Pirkėjo pačiam. Jei Pirkėjui buvo pristatytos nekokybiškos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 4 620 0100. Gavęs informaciją apie pristatytas nekokybiškas arba ne tas prekes, kurios buvo užsakytos Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 5 (penkias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
9.5. Prekės grąžinamos originalioje tvarkingoje pakuotėje (ši sąlyga netaikoma tuo atveju, kai grąžinamos nekokybiškos prekės), prekės turi būti nesugadintos, nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t. t.; ši sąlyga netaikoma tuo atveju, kai grąžinamos nekokybiškos prekės) ir tos pačios komplektacijos, kokios prekės buvo Pirkėjo priimtos iš Pardavėjo. Kartu turi būti grąžinamos ir su preke gautos dovanos, kurios buvo įgytos kartu su įsigyta preke, išskyrus atvejus, kai įsigyta prekė grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, o kartu su ja pateiktos dovanos dėl savo pobūdžio per terminą nuo prekės įsigijimo iki šios prekės trūkumų paaiškėjimo dienos buvo suvartotos arba pasibaigė tokių dovanų tinkamumo naudoti terminas.
9.6. Grąžindamas prekes, Pirkėjas privalo Pardavėjui pateikti visus kartu su prekėmis gautus dokumentus, įskaitant jų priėmimo - perdavimo dokumentą. Pirkėjo atsisakymas nuo pirkimo - pardavimo sutarties bei prekių grąžinimas Pardavėjui įforminamas Pardavėjo nustatytos formos dokumentais.
9.7. Prekes grąžinti Pardavėjui ir pasirašyti Taisyklių 9.6 punkte nurodytuose dokumentuose turi teisę pats Pirkėjas ar teisėtas jo atstovas. Prekes grąžinantis asmuo prekių grąžinimo metu privalo Pardavėjo atstovui pateikti vieną iš Taisyklių 8.2 punkte nurodytų galiojančių asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų, o atstovavimo atveju - ir tinkamą atstovavimą patvirtinantį dokumentą.
9.8. Kitos prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos yra nurodytos elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje „Pinigų grąžinimo garantijos". Esant neatitikimams tarp prekių grąžinimo bei keitimo sąlygų, numatytų šiose Taisyklėse ir minėtame elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje, viršenybę turi Prekių pirkimo-pardavimo Taisyklėse numatytosios sąlygos.
9.9. Jei Pirkėjas bet kokiu būdu pažeidžia bet kurią vieną ar kelias sąlygas, numatytas šiame Taisyklių straipsnyje bei Taisyklių 9.8 punkte nurodytame elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje, Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo atsisakymo nuo pirkimo - pardavimo sutarties ir nepriimti grąžinamų prekių.
10. Prekių kokybės garantija
10.1. Pardavėjas arba prekių gamintojas parduodamoms prekėms suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją. Garantijos terminas ir kitos pasinaudojimo garantiniu aptarnavimu sąlygos yra nurodytos prekių aprašymuose. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
10.2. Duomenims, esantiems elektroninėse informacijos laikmenose, garantija netaikoma, o Pirkėjo ar trečiųjų asmenų nuostolių, kilusių dėl tokių duomenų praradimo ar atstatymo, Pardavėjas neatlygina.
10.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas arba gamintojas tam tikroms prekių rūšims kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
10.4. Pardavėjas pats neteikia prekių garantinio aptarnavimo paslaugų. Kiekvienu atveju, kai Pirkėjas pageidauja tokiomis paslaugomis pasinaudoti, Pardavėjas nukreipia Pirkėją pas garantinį aptarnavimą suteikiantį asmenį.
10.5. Kitos prekių kokybės garantijos sąlygos yra nurodytos elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje „Garantijos visiems produktams". Esant neatitikimams tarp prekių kokybės garantijos sąlygų, numatytų šiose Taisyklėse ir minėtame elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje, viršenybę turi Taisyklėse numatytosios sąlygos.
11. Šalių atsakomybė
11.1. Pirkėjas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve www.avitela.lt.
11.2 Priimant ar grąžinant prekes, Pardavėjo atstovui pateiktas šias prekes priimančio ar grąžinančio asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas ir jame esantys asmens duomenys naudojami tik tinkamam asmens tapatybės identifikavimui.
11.3. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos metu pateiktų asmens ir kitų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjo pateikti duomenys yra neteisingi ir (arba) netikslūs, atsakomybė už tokių duomenų pateikimo padarinius tenka išimtinai Pirkėjui, kuris privalo padengti visus Pardavėjo nuostolius, kilusius dėl tokių Pirkėjo pateiktų duomenų neteisingumo ir (arba) netikslumo.
11.4. Vadovaudamosi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d., Šalys susitaria, jog Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt patvirtinimas Pirkėjo prisijungimo duomenimis turi minėto įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią, t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose, ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme.
11.5. Pirkėjas, pažeidęs Taisyklių 4.4 punkte numatytą pareigą užtikrinti savo prisijungimo duomenų saugumą, visiškai atsako už pasekmes, atsiradusias dėl šių duomenų perdavimo tretiesiems asmenims. Bet kokiam asmeniui prisijungus prie elektroninės parduotuvės www.avitela.lt naudojantis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, toks asmuo yra laikomas Pirkėju, o visi veiksmai, atlikti prisijungus prie elektroninės parduotuvės www.avitela.lt naudojantis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, laikomi atliktais Pirkėjo. Pirkėjui tenka visa atsakomybė už tokių veiksmų pasekmes.
11.6. Jei Pirkėjas patenka į kitus tinklapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas, Pardavėjas neatsako už šiuose kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar bet kokių kitų trečiųjų asmenų tinklapiuose pateiktą informaciją ar šių įmonių, įstaigų, organizacijų ar bet kokių kitų trečiųjų asmenų vykdomą veiklą, jų neprižiūri, nekontroliuoja ir neatstovauja jiems.
11.7. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt esančios prekės savo dydžiu, spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (monitoriaus) ypatybių.
11.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo reikalavimus ir savo (Pirkėjo) įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia pareiga jam buvo numatyta, o galimybė - suteikta.
12. Informacijos pateikimas
12.1. Šalys susitaria, jog elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt pateikiama visa informacija, įskaitant, bet neapsiribojant apimanti šias Taisykles, kitas Pardavėjo pirkimo - pardavimo sutarčių sudarymui ir vykdymui nustatytas sąlygas, pateikiamas kituose elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuose, bei CK 6.366 str. 8 d. nurodytą informaciją, yra laikoma Pardavėjo pateikta Pirkėjui raštu.
12.2. Pirkėjas patvirtina, jog, pirkdamas prekes elektroninėje parduotuvėje www.avitela.lt, jis susipažino su Pardavėjo pateikiama informacija, nurodyta CK 6.366 str. 8 d., ir ją visiškai suprato. Šią informaciją Pardavėjas pateikia Pirkėjui tiek šiose Taisyklėse, tiek kituose elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuose.
12.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo registracijos metu pateiktu elektroninio pašto adresu.
12.4. Pirkėjas visus pranešimus, klausimus ar skundus Pardavėjui siunčia elektroninės parduotuvės www.avitela.lt skyriuje „Kontaktai" nurodytais būdais.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Šioms Taisyklėms bei jose neaptartiems pirkimo - pardavimo sutarčių, sudaromų naudojant ryšio priemones, sudarymo ir vykdymo aspektams aiškinti taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
13.2. Bet koks ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar su jomis susijęs, sprendžiamas derybomis. Joms nepavykus, Šalių ginčą nagrinėja kompetentingas Pardavėjo buveinės vietos teismas.
13.3. Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo internetinėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/“.
13.4. Jei dėl kokios nors priežasties viena ar daugiau šių Taisyklių sąlygų būtų pripažinta neteisėta, negaliojančia ar nevykdytina, tai neturi paveikti visų kitų Taisyklių sąlygų. Tokiu atveju, visos kitos Taisyklių sąlygos turi būti aiškinamos neatsižvelgiant į neteisėtą, negaliojančią ar nevykdytiną sąlygą.
13.5. Visur, kur tai išplaukia iš konteksto, vyriškoji giminė apima moteriškąją (ir atvirkščiai), vienaskaita apima daugiskaitą, o daugiskaita - vienaskaitą.