Garantiniai įsipareigojimai taikomi gaminiams, parduotiems Lietuvoje su „Avitelos" garantiniu talonu bei

pirkimą įrodančiu dokumentu ir skirtiems naudoti buityje.

1. Pardavėjas šiuo dokumentu įgalioja taisyklas nemokamai atlikti gaminių defektų (technologijos, medžiagų

ir kt.) šalinimą, keičiant sugedusias dalis, mazgus ir pan.

2. Šie „Garantiniai įsipareigojimai" neapriboja vartotojų teisių, o tik konkretizuoja taisymo sąlygas.

3. Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu:

• Gaminys naudojamas ne pagal paskirtį (komerciniais, gamybiniais tikslais arba nesilaikant naudojimosi instrukcijoje nurodytų reikalavimų);

• Dėl nelaimingų atsitikimų, įvykusių prekę transportuojant ir pakraunant arba iškraunant, jeigu prekei padaroma žala;

• Buvo atliktas, bet koks savarankiškas remontas, pažeistos plombos, yra požymių, kad gaminį bandyta ardyti, jeigu prekė perdaryta arba taisyta ne UAB „Avitelos prekyba“ ar gamintojo įgaliotame serviso centre ir pan.;

• Yra mechaninių korpuso ar kitų dalių pažeidimų ar gedimą sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, vabzdžiai, dulkės;

• Gaminys buvo neteisingai prijungtas prie maitinimo šaltinio ar sugedo dėl pernelyg aukštos maitinimo įtampos impulsų, atliekant elektros montavimo darbus pastotėse, paskirstymo įrenginiuose ir pan.;

• Gaminys pažeistas perkūnijos, gaisro, vandens, ar kitų stichijų, agresyvių medžiagų, skysčių ir pan.;

• Prekėms, kurių serijos numeris neįskaitomas, pakeistas, panaikintas arba perkeltas, arba prekės serijos numeris nesutampa su nurodytu garantiniame talone;

• Gedimai, kurie atsirado naudojant nestandartines medžiagas ar atsargines dalis;

• Jei garantiniame talone pateikta informacija yra netiksliai užpildyta arba jos turinys sunkiai įskaitomas,taisytas arba pakeistas;

• Garantiniai įsipareigojimai netaikomi gaminio priedams, aksesuarams, dalims, bei mazgams, kuriųeksploatavimo laikas yra ribotas: garso, vaizdo galvutėms, juostoms, kompaktiniams diskams, nuotolinio valdymo pultams, laidams, dėklams, antenoms, kopijavimo aparatų kartridžams, toneriams, rašalams, laidams ir pan., buitinės technikos aksesuarams (lėkštėms, indams, peiliukams), siurblių žarnoms, šepečiams, šaldytuvų lentynoms, rankenoms, kompiuterių programinei įrangai ir pan.

4. Suteikiama 6 mėn. garantija nuo prekės pardavimo datos: maitinimo elementams, baterijoms, akumuliatoriams.

5. Garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti visus prekės komplektavimo priedus.

6. Garantinio remonto laikas neįtraukiamas į garantinį laikotarpį.

7. Garantinis laikotarpis - 24 mėn. nuo prekės pardavimo datos. Garantiniame talone gali būti nurodytas ir kitoks garantinis laikotarpis.

8. Iškviestam dėl nepateisinamos priežasties taisyklos darbuotojui atvykimo išlaidas apmoka klientas (pirkėjas) pagal atitinkamos paslaugų įmonės įkainius. Klientui atsisakius apmokėti šias išlaidas ar jų neapmokėjus per 5 (penkias) darbo dienas po atitinkamos sąskaitos gavimo, garantija automatiškai nutrūksta nuo atitinkamo atsisakymo ir/ar sąskaitos neapmokėjimo dienos.

9. Pirkėjui nepasirašius prie prekės garantinės priežiūros taisyklių žemiau, jis nėra atleidžiamas nuo pareigos laikytis šiose taisyklėse nurodytų įsigyjamų prekių saugos ir eksploatavimo instrukcijų. Turimi prekės įsigyjimo dokumentai (čekis ir/arba sąskaita-faktūra) bei šios taisyklės reiškia, jog šios prekės pirkėjas buvo individualiai supažindintas su šiose taisyklėse nurodytomis iš prekės saugojimo ir eksploatavimo instrukcijomis, bei garantijos taisyklėmis. Žemiau pasirašydamas pirkėjas patvirtina, kad:

• Visos garantinės priežiūros taisyklės bei prekės saugojimo ir eksploatavimo instrukcijos, nurodymai bei reikalavimai su juo/ja aptarti individualiai, jos yra sąžiningos ir nepažeidžia pirkėjo kaip vartotojo teisių ir pareigų, pirkėjas jas suprato ir su jomis sutiko prieš pirkdamas prekę ir pasirašydamas šioje garantijos priežiūros knygelėje;

• Jis/ji įsipareigoja laikytis visų šiose taisyklėse nurodytų prekės saugojimo ir eksploatavimo sąlygų;

• Gavo jam/jai priklausantį taisyklių egzempliorių;

• Jis/ji priėmė sprendimą įsigyti atitinkamą prekę tik susipažinęs su šių taisyklių ir prekės saugojimo, bei eksploatavimo instrukcijų sąlygomis ir įvertinęs savo galimybes atitinkamų sąlygų laikytis.


KLIENTŲ APTARNAVIMAS IR EKSPERTŲ KONSULTACIJOS: 8 700 38500

08:00 - 20:00
I-VII

GARANTINIS SERVISAS (KONSULTACIJOS): 8 700 38500

09:00 - 18:00
I-V