Turėsite galimybę bet kada atsisakyti pranešimų gavimo.
Daugiau apie duomenų naudojimą, gavėjus, saugojimo terminus ir Jūsų teises.1. Kur rasti informaciją apie užsakymą?
Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Užsakymo būseną taip pat galite pasitikrinti:
- https://mano.avitela.lt/uzsakymas
- el. paštu [email protected]
- telefonu 8 700 38500, I-VII 8:00-20:00
2. Ar galiu pats atšaukti užsakymą?
Deja, pats atšaukti užsakymo negalite.
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 38500.
Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.
3. Negaunu jokio patvirtinančio laiško, kad užsakymas priimtas.
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 38500 ir nurodyti užsakymo numerį.
4. Už prekę apmokėjimas padarytas, tačiau negaunu patvirtinimo.
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 38500 ir nurodyti užsakymo numerį.
5. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.
6. Kaip užsisakyti paskutinį prekės vienetą („Ribotas kiekis“)?
Norėdami
įsigyti prekę, prie kurios dega žalias mygtukas „Ribotas kiekis“, prašome
kreiptis telefonu 8 700 38500 ar el.
paštu [email protected]. Jums į asmeninį el.paštą bus atsiųsta nuoroda,
kurią paspaudę, galėsite prekę įsidėti į krepšelį ir toliau atlikti įprastus
pirkimo proceso žingsnius.
1. Ką reiškia užsakymo atsiėmimas per 29 min. parduotuvėje?
Teikiant šią mokamą paslaugą, Jūsų užsakytos prekės bus paruoštos atsiimti per 29 min. po užsakymo patvirtinimo – sms pranešimo, kad užsakymas ruošiamas. Ši paslauga galima, jei yra pakankamas prekės likutis pasirinktoje atsiimti parduotuvėje. Atvykti atsiimti prekių galima tik sulaukus SMS žinutės su pranešimu, jog jūsų užsakymas paruoštas atsiėmimui. Visas paslaugos teikimo sąlygas rasite čia.
2. Kaip užsisakyti prekių atsiėmimą per 29 min.?
Prekių atsiėmimą per 29 min. galite užsisakyti pateikdami užsakymą internetu parduotuvių darbo valandomis, arba užsakius prekes internetu, skambinti 8 700 38500. Parduotuvių darbo valandas galite pasitikrinti čia.
- Išsirinkę prekę e-parduotuvėje, pirmiausia pasitikrinkite, ar užsakoma prekė yra pasirinktoje atsiimti parduotuvėje (informacija pateikiama prekės aprašymo puslapyje, skyrelyje „Prekė yra šiose parduotuvėse”);
- Įsidėję prekę (-es) į krepšelį, žingsnyje „Pristatymo metodas“ pasirinkite „Atsiėmimas iš parduotuvės“ ir išsiskleidžiančiame sąraše pasirinkite parduotuvę, kurioje pageidaujate atsiimti užsakymą. Jeigu toje parduotuvėje prekių likutis bus pakankamas, bus matomas pasiūlymas „Atsiėmimas iš parduotuvės per 29 min. – 5 €“, ir jį galėsite pasirinkti, uždėdami varnelę. Jeigu prekių likutis bus nepakankamas arba užsakymą atliksite parduotuvių nedarbo valandomis, tokio pasiūlymo žingsnyje „Pristatymo metodas“ nematysite.
Prieš užsakydami šią paslaugą, susipažinkite su visomis sąlygomis čia.
3. Negaunu informacijos, kada prekė bus paruošta atsiimti.
Jei per 2 val. po užsakymo apmokėjimo negavote pranešimo apie paruoštas atsiėmimui prekes, prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis telefonu 8 700 38500 ir nurodyti užsakymo numerį.
4. Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kai sueina atsiėmimo terminas, tačiau pranešimas negautas?
Deja, negalite atsiimti prekės, kol negausite sms pranešimo arba el.laiško.
5. Kokiu atveju apmokestinamas užsakymo atsiėmimas parduotuvėje?
Užsakymo atsiėmimas apmokestinamas 2 atvejais:
- jeigu tai skubus atsiėmimas per 29 min. Paslaugos kaina 5 €;
- jeigu užsakomos prekės nėra atsiėmimo parduotuvėje ir ji yra persiunčiama su kurjerių tarnyba iš kito miesto. Persiuntimo paslaugos kaina 2,99 €.
Kitais atvejais užsakymo atsiėmimas parduotuvėje yra nemokamas.
6. Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekių pristatymas su
kurjerių tarnyba į bet kurį Lietuvos miestą gali trukti nuo 1 iki 5 darbo
dienų.
7. Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 38500 ir nurodyti užsakymo numerį.
8. Kodėl viename užsakyme esančios kelios prekės pristatomos atskirai, ne tuo pačiu metu?
Jeigu Jūsų užsakyme yra kelios prekės, jos gali būti
surenkamos iš skirtingų mūsų parduotuvių ir siunčiamos Jums su kurjerių tarnyba
iš skirtingų Lietuvos miestų. Tokiais atvejais Jūsų užsakymas atkeliauja
dalimis skirtingu laiku. Tačiau kiekvienos siuntos pristatymo laiką kurjeris
suderina su Gavėju iš anksto.
9. Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?
Mažagabaritines prekes galite atsiimti šiuose siuntų savitarnos terminaluose:
https://www.post.lt/paslaugu-teikimo-vietos
https://www.omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai
https://www.dpd.com/lt/lt/dpd-pastomatai-2/rasti-pastomata
1. Kokie atsiskaitymo būdai, perkant e-parduotuvėje?
Apmokėti pirkinius e-parduotuvėje galite šiais būdais:
- elektronine bankininkyste;
- mokėjimo kortele (debetine, kreditine):
MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron (jeigu
kortelėje aktyvuota atsiskaitymo internetu galimybė);
- bankiniu pavedimu (pažymėjus „Perka
įmonė“, el.paštu bus atsiųsta išankstinė sąskaita);
- lizingu: „Inbank lizingas“, „SB Lizingas“ ar „GF Banko Lizingas“;
- užsakymo atsiėmimo parduotuvėje metu grynais ar mokėjimo kortele;
- Avitela/Elektromarkt dovanų kuponais
(jei užsakymo suma viršija kupono vertę, galima skirtumą apmokėti vienu iš
aukščiau išvardintų būdų).
2. Kokie atsiskaitymo būdai, perkant parduotuvėje?
Parduotuvėje galite atsiskaityti:
- grynaisiais pinigais;
- mokėjimo kortele: MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron;
- lizingu: „Inbank lizingas“, „SB Lizingas“ ar „GF Banko Lizingas“;
- Avitela/Elektromarkt dovanų kuponais
(jei užsakymo suma viršija kupono vertę, galima skirtumą apmokėti vienu iš
aukščiau išvardintų būdų).
3. Ar galima pirkti lizingu internetinėje parduotuvėje?
Taip, prekes e-parduotuvėje galite įsigyti išsimokėtinai
(lizingu). Plačiau galite paskaityti čia.
1. Noriu grąžinti/pakeisti prekę.
Norėdami grąžinti/pakeisti kokybišką prekę, įsigytą internetu, tai
galite atlikti per 14 dienų nuo prekės gavimo, užpildant grąžinimo formą, arba
pristatyti prekę į artimiausią mūsų parduotuvę.
Kokybiškos
prekės, įsigytos Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra
grąžinamos.
Prašome atkreipti dėmesį į šias, e-parduotuvėje įsigytos, kokybiškos prekės
grąžinimo sąlygas:
- grąžinama
prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė
turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė
turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,
nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.). Šis punktas netaikomas tuo
atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
- grąžinama
prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos
įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą
prekės grąžinimo dokumentą, kuris pateikiamas
kartu su preke.
Daugiau apie prekių grąžinimą rasite čia.
Nekokybiškoms
prekėms taikomos garantinio aptarnavimo sąlygos arba nustatytomis taisyklėmis
grąžinami už prekę sumokėti pinigai. Plačiau apie garantinius įsipareigojimus
skaitykite čia.
2. Kodėl negalima grąžinti parduotuvėje pirktos ir dar neišpakuotos prekės?
Įsigytos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis", patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija. Minėtų taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą, į kurį patenka tokios prekės kaip elektrotechnika, kosmetikos gaminiai, apatiniai drabužiai, juvelyriniai dirbiniai, žaidimai, medicinos įrenginiai ir kt. Jei jūsų įsigyta prekė patenka į šį sąrašą – tinkamos kokybės ją galite grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus. Deja, kokybiška elektrotechnika, įsigyta Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra grąžinama.
3. Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?
Gavę patvirtinimą, kad Jūsų
grąžinama prekė atitinka grąžinimui keliamus reikalavimus, sumokėtus pinigus pervesime į Jūsų nurodytą banko
sąskaitą per 5 darbo dienas.
Prašome kreiptis eprekyba@avitela.lt ir
nurodyti Jūsų
sąskaitos numerį, vardą, pavardę ir užsakymo numerį.
Daugiau informacijos: grąžinimas ir pakeitimas.
1. Ar siūlote prietaisų prijungimo paslaugą?
Taip, galite užsisakyti buitinės technikos pajungimo
paslaugą. Daugiau informacijos galite rasti čia.
Taip pat galite užsisakyti kompiuterių, orgtechnikos, mobiliųjų, išmaniųjų laikrodžių paruošimą darbui, diagnostiką, programinės įrangos atnaujinimą, duomenų atstatymą/perkėlimą ir pan. Daugiau informcijos galite rasti čia.
Taip pat galite užsisakyti kompiuterių, orgtechnikos, mobiliųjų, išmaniųjų laikrodžių paruošimą darbui, diagnostiką, programinės įrangos atnaujinimą, duomenų atstatymą/perkėlimą ir pan. Daugiau informcijos galite rasti čia.
2. Ar už papildomą mokestį galima užsisakyti prekės užnešimo paslaugą?
Taip,
pateikdami užsakymą galite užsakyti užnešimo paslaugą prekėms, sveriančioms 31-80
kg ir neaukštesnėms nei 200 cm. Daugiau informacijos apie šią paslaugą rasite čia.
Perkant stambias prekes, paslauga teikiama su DPD kurjeriu. Užnešimo paslaugos
mokestis 12,49 € iš karto priskaičiuojamas prie atvežimo kainos, tad bendra
paslaugos suma – 20,48 €.
1. Sugedo internetu pirkta prekė. Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba užpildyti gedimo registraciją, kurią rasite www.emtoservis.lt, skiltyje “Paraiška remontui”. Serviso atstovas susisieks su Jumis per 1–2 darbo dienas ir nurodys tolesnes instrukcijas.
2. Kodėl prekė neremontuojama nemokamai, nors garantinis aptarnavimas dar galioja?
Yra numatyti atvejai, kai garantiniai įsipareigojimai
negalioja. Pavyzdžiui, galbūt prietaisą naudojote ne pagal paskirtį ar bandėte
patys ardyti/remontuoti, galbūt garantiniame talone pateikta informacija
netiksli, ar prekės serijos numeris nesutampa su nurodytu garantiniame talone.
Susipažinti su visais atvejais, kada netaikomos garantinio aptarnavimo sąlygos,
galite čia.
3. Kaip pasinaudoti prekės garantija?
Sugedus prietaisui garantiniu laikotarpiu, prašome
užregistruoti gedimą telefonu 8 700 38500 arba el.p. [email protected] visomis savaitės dienomis 8:00-20:00. Registracijos
metu Jums suteiks pilną informaciją apie tolimesnius garantinio aptarnavimo
žingsnius. Plačiau apie garantinio aptarnavimo sąlygas bei kokiais atvejais
netaikomi garantiniai įsipareigojimai, galite sužinoti čia.
1. Kaip tapti Premium Plius nariu?
Yra keli
būdai, kaip galite tapti lojalumo programos PREMIUM PLIUS dalyviu. Pasirinkite
Jums patogiausią:
- Naršydami e-parduotuvėje ir pamatę prekę su raudona kaina,
paspauskite po kaina raudoną mygtuką „Tapk Premium Plius nariu dabar!”
- Prekės užsakymo internetu metu (prieš apmokėjimą esančiame
žingsnyje, sutikimo langelyje padėkite varnelę).
- Fizinėje Avitela ar Elektromarkt parduotuvėje;
Registruokitės čia.
2. Ar Premium Plius nuolaida taikoma tik perkant internetu?
Premium Plius kortelės turėjai gali naudotis suteikta specialia
nuolaida tiek perkant internetu, tiek fizinėje parduotuvėje.
1. Kodėl kaina parduotuvėje gali skirtis nuo e-kainos?
Kainų skirtumas fizinėje ir e-parduotuvėje grindžiamas skirtingu aptarnavimo modeliu. Klientai fizinėje parduotuvėje, prieš įsigydami prekę:
- turi galimybę ją gyvai apžiūrėti, netgi išbandyti,
- gauna gyvą, o svarbiausia, asmeninę ir nemokamą mūsų eksperto konsultaciją, patarimą ar rekomendaciją,
- pasirinkta prekė be eilės paruošiama atidavimui ir klientas gali iškarto pradėti ja naudotis.
Tuo tarpu perkant prekę internetu, daugiau laiko ir pastangų įdeda pats klientas (kol išsirenka prekę bei susirenka visą reikalingą informaciją ir atsiliepimus). Be to, internetinio užsakymo suruošimas bei pristatymas užtrunka ilgiau.
2. Valstybės nustatytas kompensacinis atlyginimas autoriams – kas tai?
Papildomai taikomas valstybės
nustatytas (vienkartinis) kompensacinis atlyginimas (atminties laikmenos
mokestis) pagal Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą nuo 2012 03 01
renkamas už naujas skaitmenines laikmenas (telefoną, atminties kortelę ar
kompiuterį). Mokestis skiriamas Lietuvos gretutinių teisių asociacijai, kuriai
parašę prašymą jį susigrąžinsite, jei laikmeną įgijote profesionalioms ar
neįgalių žmonių reikmėms arba išvežate iš Lietuvos. Daugiau informacijos: www.agata.lt
1. Reikia pagalbos išsirinkti tinkamą prekę internetu? Su kuo galima pasikonsultuoti?
Jei renkatės prekę iš mūsų e-parduotuvės gausaus asortimento ir
negalite išsirinkti tinkamiausio, jūsų poreikius atitinkančio, varianto ar
iškilo specifinių klausimų apie dominančią prekę, o galbūt norite
rekomendacijos ar patarimo iš kompetentingo prekės žinovo, kviečiame
pasinaudoti mūsų prekių ekspertų nemokama konsultacija.
Konsultacijos teikiamos kasdien 8.00 – 20.00:
ü Telefonu 8-700-38500;
ü Live chat;
ü El. Paštu: [email protected];
ü Facebook paskyroje Avitela.
2. Kur yra nurodomos prekių pagrindinės savybės, garantijos terminai?
Pagrindines prekių savybes galite rasti skyrelyje
„Specifikacija“. Priklausomai nuo gamintojo, prekės savybės gali būti plačiau
aprašytos, tokiu atveju rekomenduojame paskaityti ir skyrelį „Aprašymas“.
paprastai visoms elektronikos/elektrotechnikos prekėms suteikiama 2 metų
garantija. Jeigu pasitaiko prekė, kurios garantijos terminas trumpesnis ar
ilgesnis, tai pažymima prekės specifikacijoje.
3. Kaip suprasti naujus buitinės technikos energetinio efektyvumo žymėjimus?
Nuo 2021 m. kovo mėn. vietoj anksčiau naudotų D – A+++
klasių skalės, prietaisų energetnio efektyvumo kategorijos sugrąžintos į
A-G klasių skalę, kurioje A (žalia) yra efektyviausia, o G (raudona) – mažiausiai
efektyvi elektros įranga. Jeigu prekyboje nematote prietaisų su A+ ar A+++
žymėjimu, tai nereiškia, kad rinkoje nebeliko aplinkai draugiškų ir našių
produktų. Jie išliko, tik su nauju žymėjimu. Dabar C klasė atitinka buvusią A+++ klasę. O
raidės A ir B rezervuotos ypač ekonomiškiems, aukštos technologijos
prietaisams, kurie mūsų rinkoje pasirodys artimoje ateityje. Daugiau informaciją apie
pasikeitusias buitinių prietaisų energetinio efektyvumo etiketes galite rasti čia.
1. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista? Priėmimo metu nebuvo galimybės patikrinti.
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] ir pridėti nuotraukas su pažeista preke bei pirkimo dokumento kopiją. Per 1 darbo dieną su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas ir padės išspręsti šį klausimą.
2. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra su pažeista pakuote?
Pastebėję išorinius pažeidimus (pvz. pradurta pakuotė, įplyšusi pakuotė, sulankstyta pakuotė) privalote tai pažymėti prekės perdavimo-priėmimo dokumente arba prekės nepriimti. Jums priėmus prekę ir nepažymėjus išorinių pažeidimų dokumente, laikoma, kad pakuotė yra pristatyta nepažeista, o Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų.
3. Koks e-parduotuvės klientų aptarnavimo darbo laikas?
Klientų
aptarnavimas ir ekspertų konsultacijos teikiamos I-VII 8:00-20:00 telefonu 8
700 38500 arba el.p. eprekyba@avitela.lt
. Aptarnavimo komanda taip pat pasiekiama pokalbių lange (Live chat) bei Avitela
ar Elektromarkt Facebook paskyrose.
Garantinis servisas (konsultacijos) taip pat teikiamas I-VII 8:00-20:00 telefonu 8 700 38500
arba el.p. [email protected]