Darbo laikas I-VII 09:00-21:00 +370 4 620 0100

Krepšelis

Jūsų krepšelis tuščias

Grįžti

Tel. nr. (pr-sk 09:00-21:00); Balandžio 20 d. – nedarbo diena; Balandžio 21 d. 10:00–18:00 val.  +370 4 620 0100
Elektroninio pašto adresas   aptarnavimas@avitela.lt
Privalomas laukas

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI


Prekių užsakymas/atšaukimas


1. Kur rasti informaciją apie užsakymą?

Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Užsakymo būseną taip pat galite pasitikrinti:
  • el. paštu aptarnavimas@avitela.lt
  • telefonu +370 4 620 0100, I-VII 9:00-21:00

2. Ar galiu pats atšaukti užsakymą?

Deja, pats atšaukti užsakymo negalite. Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis skambinti telefonu +370 4 620 0100. Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.

3. Už prekę apmokėjimas padarytas, tačiau negaunu patvirtinimo.

Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.

4. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?

Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis skambinti telefonu +370 4 620 0100 ir nurodyti užsakymo numerį.


Užsakymo pristatymas/atsiėmimas


1. Kokius pristatymo būdus galima pasirinkti?

Apsipirkdami Avitela elektroninėje parduotuvėje galite rinktis nemokamą atsiėmimą visose Avitela ar Elektromarkt mažmeninės prekybos vietose, pristatymą į Venipak ar DPD paštomatus, bei pristatymą Jūsų nurodytu adresu.

2. Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekių pristatymas su kurjerių tarnyba į bet kurį Lietuvos miestą gali trukti nuo 1 iki 3 darbo dienų.

3. Negaunu informacijos, kada prekė bus paruošta atsiimti.

Jei per 2 val. po užsakymo apmokėjimo negavote pranešimo apie paruoštas atsiėmimui prekes, prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis telefonu +370 4 620 0100 ir nurodyti užsakymo numerį.

4. Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kai sueina atsiėmimo terminas, tačiau pranešimas negautas?

Deja, negalite atsiimti prekės, kol negausite sms pranešimo arba el. laiško.

5. Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?

Jeigu Jūsų užsakyme yra kelios prekės, jos gali būti surenkamos iš skirtingų mūsų parduotuvių ir siunčiamos Jums su kurjerių tarnyba iš skirtingų Lietuvos miestų. Tokiais atvejais Jūsų užsakymas atkeliauja dalimis skirtingu laiku. Tačiau kiekvienos siuntos pristatymo laiką kurjeris suderina su Gavėju iš anksto.

6. Kodėl viename užsakyme esančios kelios prekės pristatomos atskirai, ne tuo pačiu metu?

Gali taip būti, kad visų užsakyme užsakytų prekių neturime vienoje vietoje, dėl to skirtingos prekės siuntčiamos iš skirtingų prekybos ar sandėliavimo vietų. Visgi jeigu turite daugiau klausimų, prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis skambinti telefonu +370 4 620 0100 ir nurodyti užsakymo numerį.

7. Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?

Mažagabaritines prekes galite atsiimti šiuose siuntų savitarnos terminaluose: https://venipak.com/lt/pastomatai/ https://www.dpd.com/lt/lt/dpd-pastomatai-2/rasti-pastomata


Atsiskaitymo būdai


1. Kokie atsiskaitymo būdai, perkant e-parduotuvėje?

Apmokėti pirkinius e-parduotuvėje galite šiais būdais:
  • elektronine bankininkyste;
  • mokėjimo kortele (debetine, kreditine): MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron (jeigu kortelėje aktyvuota atsiskaitymo internetu galimybė);
  • bankiniu pavedimu (pažymėjus „Perka įmonė“, el.paštu bus atsiųsta išankstinė sąskaita);
  • lizingu: „Inbank lizingas“, „SB Lizingas“;

2. Kokie atsiskaitymo būdai, perkant parduotuvėje?

Parduotuvėje galite atsiskaityti:
  • grynaisiais pinigais;
  • mokėjimo kortele: MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron;
  • lizingu: „Inbank lizingas“, „SB Lizingas“;
  • Avitela/Elektromarkt dovanų kuponais (jei užsakymo suma viršija kupono vertę, galima skirtumą apmokėti vienu iš aukščiau išvardintų būdų).

3. Ar galima pirkti lizingu internetinėje parduotuvėje?

Taip, prekes Avitela elektroninėje parduotuvėje galite įsigyti išsimokėtinai (lizingu). Plačiau apie tai, kaip pirkti išsimokėtinai, galite paskaityti čia.


Prekių/pinigų grąžinimas


1. Noriu grąžinti/pakeisti prekę.

Norėdami grąžinti/pakeisti kokybišką prekę, įsigytą internetu, tai galite atlikti per 14 dienų nuo prekės gavimo pristatant prekę į Jums artimiausią mūsų parduotuvę. Kokybiškos prekės, įsigytos Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra grąžinamos. Prašome atkreipti dėmesį į šias, e-parduotuvėje įsigytos, kokybiškos prekės grąžinimo sąlygas:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą).
Nekokybiškoms prekėms taikomos garantinio aptarnavimo sąlygos arba nustatytomis taisyklėmis grąžinami už prekę sumokėti pinigai. Plačiau apie garantinius įsipareigojimus skaitykite čia.

2. Kodėl negalima grąžinti parduotuvėje pirktos ir dar neišpakuotos prekės?

Įsigytos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis", patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija. Minėtų taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą, į kurį patenka tokios prekės kaip elektrotechnika, kosmetikos gaminiai, apatiniai drabužiai, juvelyriniai dirbiniai, žaidimai, medicinos įrenginiai ir kt. Jei jūsų įsigyta prekė patenka į šį sąrašą – tinkamos kokybės ją galite grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus. Deja, kokybiška elektrotechnika, įsigyta Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra grąžinama.

3. Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Gavę patvirtinimą, kad Jūsų grąžinama prekė atitinka grąžinimui keliamus reikalavimus, sumokėtus pinigus pervesime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas. Daugiau informacijos: grąžinimas ir pakeitimas.


Garantinis aptarnavimas/prekių remontas


1. Sugedo internetu pirkta prekė. Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?

Sugedus prietaisui garantiniu laikotarpiu prašome kreiptis telefonu +370 4 620 0100 arba el. paštu servisas@avitela.lt. Atsakysime darbo dienomis 9:00-18:00.

2. Kodėl prekė neremontuojama nemokamai, nors garantinis aptarnavimas dar galioja?

Yra numatyti atvejai, kai garantiniai įsipareigojimai negalioja. Pavyzdžiui, galbūt prietaisą naudojote ne pagal paskirtį ar bandėte patys ardyti/remontuoti. Susipažinti su visais atvejais, kada netaikomos garantinio aptarnavimo sąlygos, galite čia.

3. Kokie dokumentai reikalingi garantiniam remontui?

Garantiniam aptarnavimui būtina išsaugoti pirkimo dokumentą, kuriame duomenys turi būti įskaitomi, neišblukę. Pirkimo dokumento išsaugojimas yra Pirkėjo atsakomybė.


Informacija apie prekes


1. Reikia pagalbos išsirinkti tinkamą prekę internetu? Su kuo galima pasikonsultuoti?

Jei renkatės prekę iš mūsų e-parduotuvės gausaus asortimento ir negalite išsirinkti tinkamiausio, jūsų poreikius atitinkančio, varianto ar iškilo specifinių klausimų apie dominančią prekę, o galbūt norite rekomendacijos ar patarimo iš kompetentingo prekės žinovo, kviečiame pasinaudoti mūsų prekių ekspertų nemokama konsultacija. Konsultacijos teikiamos kasdien 9:00 – 21:00:
  • Telefonu +370 4 620 0100;
  • Live chat;
  • El. Paštu: aptarnavimas@avitela.lt;
  • Facebook paskyroje Avitela.

2. Kur yra nurodomos prekių pagrindinės savybės, garantijos terminai?

Pagrindines prekių savybes galite rasti skyrelyje „Specifikacija“. Priklausomai nuo gamintojo, prekės savybės gali būti plačiau aprašytos, tokiu atveju rekomenduojame paskaityti ir skyrelį „Aprašymas“. Paprastai visoms elektronikos/elektrotechnikos prekėms suteikiama 2 metų garantija. Jeigu pasitaiko prekė, kurios garantijos terminas trumpesnis ar ilgesnis, tai pažymima prekės specifikacijoje.

3. Kaip suprasti naujus buitinės technikos energetinio efektyvumo žymėjimus?

Nuo 2021 m. kovo mėn. vietoj anksčiau naudotų D – A+++ klasių skalės, prietaisų energetnio efektyvumo kategorijos sugrąžintos į A-G klasių skalę, kurioje A (žalia) yra efektyviausia, o G (raudona) – mažiausiai efektyvi elektros įranga. Jeigu prekyboje nematote prietaisų su A+ ar A+++ žymėjimu, tai nereiškia, kad rinkoje nebeliko aplinkai draugiškų ir našių produktų. Jie išliko, tik su nauju žymėjimu. Dabar C klasė atitinka buvusią A+++ klasę. O raidės A ir B rezervuotos ypač ekonomiškiems, aukštos technologijos prietaisams, kurie mūsų rinkoje pasirodys artimoje ateityje.


Kiti klausimai


1. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista? Priėmimo metu nebuvo galimybės patikrinti.

Prašome kreiptis el. paštu servisas@avitela.lt ir pridėti nuotraukas su pažeista preke bei pirkimo dokumento kopiją. Per 1 darbo dieną su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas ir padės išspręsti šį klausimą.

2. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra su pažeista pakuote?

Pastebėję išorinius pažeidimus (pvz. pradurta pakuotė, įplyšusi pakuotė, sulankstyta pakuotė) privalote tai pažymėti prekės perdavimo-priėmimo dokumente arba prekės nepriimti. Jums priėmus prekę ir nepažymėjus išorinių pažeidimų dokumente, laikoma, kad pakuotė yra pristatyta nepažeista, o Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų.

3. Koks e-parduotuvės klientų aptarnavimo darbo laikas?

Klientų aptarnavimas ir ekspertų konsultacijos teikiamos I-VII 9:00-21:00 telefonu +370 4 620 0100 arba el.p. aptarnavimas@avitela.lt . Aptarnavimo komanda taip pat pasiekiama pokalbių lange (Live chat) bei Avitela ar Elektromarkt Facebook paskyrose.

Garantinis servisas (konsultacijos) teikiamos I-V 9:00-18:00 telefonu +370 4 620 0100 arba el.p. servisas@avitela.lt