VIP kavos aparatų aptarnavimas taikomas „Saeco“ kavos
aparatų modeliams išvardintiems aptarnavimo programos reglamente, kurį rasite
užsiregistravę www.philips.lt/SaecoPremiumService
puslapyje.
AKCIJOS „Saeco Premium Service“ REGLAMENTAS
1 straipsnis. Bendrosios nuostatos
1. Šiuo reglamentu (toliau – Reglamentas) nustatomos pardavimo akcijos „Saeco Premium
Service“ (toliau – Akcija) taisyklės.
2. Akciją organizuoja „Philips Domestic Appliances Baltics SIA”, Audēju iela 15, Rīga, LV-1050,
Latvija, tel. +371 2878 3136 (toliau – Organizatorius arba Philips).
2 straipsnis. Akcija
1. Akcijos esmė:
a. Akcijos produktų („Saeco“ kavos aparatų) naudotojams taikoma aptarnavimo po
pardavimo programa, kurią sudaro apmokymas naudoti ir tinkamai eksploatuoti Akcijos
produktus naudotojo gyvenamojoje vietoje.
b. „Saeco Premium Service“ specialaus konsultanto pagalba telefonu, suteikiant techninę
pagalbą, jeigu kiltų klausimų ir problemų dėl Akcijos produkto eksploatavimo. Techninio
konsultanto telefono numeris ir išsami informacija apie techninę pagalbą bus suteikti
lankantis naudotojo namuose mokymams.
3 straipsnis. Akcijos laikasir vieta
1. Akcija rengiama Lietuvos Respublikos teritorijoje. Akcija taikoma tik Lietuvos Respublikos
teritorijoje pirktiems Akcijos produktams.
2.1. Akcija trunka nuo 2023 metų vasario 01 dienos iki 2024 metų sausio 31 dienos (toliau –
Akcijos terminas).
2.2. Registruotis dalyvauti Akcijoje Akcijos dalyviai gali tik Akcijos terminu.
4 straipsnis. Akcijos dalyviai
1. Atsižvelgiant į toliau 2 dalyje pateiktas nuostatas, Akcijos dalyviai (toliau – Dalyvis arba
Pirkėjas) gali būti tik: 1) pilnamečiai fiziniai asmenys, 2) turintys visišką teisinį veiksnumą, 3)
gyvenantys Lietuvos Respublikos teritorijoje ir 4) vartotojai Civilinio kodekso prasme arba
fiziniai asmenys, vykdantys individualią veiklą (kavos aparatą įsigijus ūkinės veiklos vykdymo
tikslu). Dalyvavimas Akcijoje yra savanoriškas.
2. Akcijoje negali dalyvauti subjektai, kurie vykdydami ūkinę veiklą yra sudarę su Organizatoriumi
platinimo sutartis arba kitas sutartis dėl produktų, kuriems taikoma Akcija, tiekimo.
5 straipsnis. Akcijos principai
1. Akcija taikoma šiems „Saeco“ kavos aparatų modeliams (toliau – Akcijos produktas):
SM8889/00
SM8885/00
SM8785/00
SM8782/30
SM8780/00
SM6685/00
SM6682/10
SM6680/00
SM6585/00
SM6582/30
SM6582/10
SM6580/20
SM6580/10
SM6580/00
SM6480/00
2. Akcijoje dalyvaujama tik įsigijus bent vieną Akcijos produktą.
3. Akcija taikoma tik naujai pagamintiems Akcijos produktams, pirkėjų įsigytiems Akcijos termino
metu, prie kurių yra pridėtas garantijos lapas ir kuriems garantiją suteikia pagal pirmiau minėtą
garantijos lapą Organizatorius.
4. Vykstant Akcijai priimami pirkėjų, kurie, be reikalavimų, numatytų Reglamento 4 straipsnyje,
tenkina visas toliau išvardytas sąlygas, pranešimai:
a. Pirko Akcijos produktą vykstant Akcijai;
b. Per 30 dienų nuo pirkimo datos užregistruoja įsigytą akcinį produktą „MyPhilips“
interneto svetainėje www.philips.lt/SaecoPremiumService, atlikdami šiuos veiksmus:
I. nurodydami pirkimo datą,
II. nusiųsdami nuskenuotą arba nufotografuotą pirkimo patvirtinantį dokumentą,
III. nurodydami Akcijos produkto serijos numerį,
IV. nurodydami savo vardą ir pavardę, gyvenamosios vietos adresas, telefono
numerį ir elektroninio pašto adresą;
5. Pirmiau nurodytu būdu registruojant Akcijos produktą registracijos formoje pažymėdami laukelį(-
ius), Akcijos dalyviai sutinka, kad jų pateiktus asmens duomenis Philips Koninklijke N.V.,kurios
būstinė yra Eindhovene adresu Groenewoudseweg 1, 5621 BA, Eindhovenas, Nyderlandaitvarkytų
rinkodaros tikslais, kad jiems elektroniniu būdu būtų siunčiama komercinė informacija apie
PHILIPS produktus ir kad tiesioginės rinkodaros tikslais būtų naudojamos automatinės
komunikavimo priemonės. Nesutikdami su rinkodara, Akcijos dalyviai nežymės atitinkamo
laukelio(-ių). Akcijos dalyvis gali bet kada atšaukti duotą sutikimą, susisiekdamas su
Organizatoriumi. Akcijos dalyviai turi kreiptis į Organizatorių norėdami sužinoti tvarkomus savo
asmens duomens, reikalauti ištaisyti neteisingus duomenis, sustabdyti jų tvarkymą ar juos
ištrinti.Jeigu Organizatoriui kiltų abejonių dėl pirkimo patvirtinimo tikrumo arba teisingumo, tai
Organizatorius turi teisę pareikalauti Dalyvio atsiųsti pirkimo pirkimą patvirtinančio dokumento
originalą, kad jį būtų galima patikrinti. Atlikęs pirkimą patvirtinančio dokumento originalo
patikrinimą, ne vėliau kaip per 7 dienas nuo gavimo datos Organizatorius nusiunčia jį atgal Dalyviui
ir informuoja apie sprendimą dėl jo dalyvavimo Akcijoje.
6. Pirkimo patvirtinimu nelaikomi sumokėjimo patvirtinimai (kasos pajamų orderis, transakcijos
kortele išrašas, banko nepatvirtintas internetinės bankininkystės mokėjimo pavedimo nuorašasir
pan.), taip pat prekės išdavimo / pristatymo dokumentai.
7. Organizatorius informuoja, kad, jeigu tenkinamos visos Reglamente nustatytos sąlygos dėl
dalyvavimo Akcijoje:
a. Organizatoriaus atstovas susisiekia su Dalyviu susitarti dėl apsilankymo per 5 darbo
dienas nuo tinkamo užsiregistravimo „MyPhilips“ dienos.
b. Atstovas suteikia nurodytą paslaugą per 72 darbo valandas nuo pokalbio telefonu su
klientu, nebent klientas nurodytų kitą terminą.
c. Paslauga „Kavos aparato pirmasis įdiegimas“ atliekama šiomis valandomis: 9.00–
18.00.
d. Vykstant Akcijai su Klientų aptarnavimo biuru galima susisiekti telefono numeriu 8-5-
2140294 darbo dienomis (išskyrus šeštadienius, sekmadienius ir švenčių dienas) 8:00–
16:00 valandomis. Telefono skambutis į Klientų aptarnavimo biurą apmokestinamas
pagal telefono ryšio operatorių nustatytus tarifus.
8. Dalyvis praranda teisę dalyvauti „Saeco Premium Service“ Akcijoje, jeigu:
a. laiku neįvykdo kurios nors Reglamente nurodytos sąlygos arba
b. paaiškėja, kad atsiųsta pirkimą patvirtinančio dokumento kopija yra netikra arba
nurodytas Akcinio produkto serijos numeris klaidingas, arba
c. pirkimą patvirtinančiame dokumente nurodyta, kad pirkta buvo ne Akcijos metu, arba
d. „MyPhilips“ registracijos formoje nurodyti privalomi Dalyvio duomenys yra neteisingi,
arba
e. Dalyvis nesudaro sąlygų patikrinti Akcijos produkto pirkimą patvirtinančio dokumento
pirmiau pateiktame 4 straipsnyje nurodytomis aplinkybėmis, įskaitant situaciją, kai
atsiųsta Akcijos produkto pirkimo patvirtinimo kopija yra pažeista taip, kad jos negalima
įskaityti.
9. Akcija nepanaikina Dalyvių teisių pagal bendras taisykles, ypač teisių, susijusių su laidavimu,
garantija arba nuotoliniu būdu sudaromos sutarties atsisakymu, tačiau jeigu Dalyvis atsisako
nuotoliniu būdu sudarytos Akcijos produkto pardavimo sutarties, tai toks Dalyvis praranda teisę
dalyvauti Akcijoje nuo nuotoliniu būdu sudarytos Akcijos produkto pardavimo sutarties
atsisakymo įsigaliojimo dienos.
6 straipsnis. Skundai
1. Skundai, susiję su dalyvavimu Akcijoje, gali būti teikiami registruotu laišku, per kurjerį arba
elektroniniu būdu Akcijos metu ir ne vėliau kaip per 30 dienų nuo Akcijos termino pabaigos.
2. Registruotu laišku arba per kurjerį teikiamus skundus reikia siųsti adresu „Philips Domestic
Appliances Baltics SIA”, Audēju iela 15, Rīga, LV-1050, Latvija, tel. +371 2878 3136 su prierašu:
Skundas dėl „Saeco Premium Service“ programos.
3. Elektroniniu būdu skundai teikiamižinute www.philips.lt puslapyje.
4. Ar skundas buvo pateiktas laiku, sprendžiama pagal pašto atspaudo arba išsiuntimo per kurjerį
datą, o jeigu skundas teikiamas elektroniniu būdu – elektroninio pašto žinutės išsiuntimo
Organizatoriaus elektroninio pašto adresu data.
5. Pasibaigus skundų teikimo terminui Dalyvio teisė reikšti pretenzijas Organizatoriui, įskaitant
siekimą, kad jo reikalavimai būtų įgyvendinti teismo keliu, neprarandami.
6. Skundus nagrinėja Organizatoriaus sudaryta komisija. Komisija informuoja Akcijos dalyvį apie
skundo procedūros rezultatą tokiu pačiu būdu, kuriuo skundas buvo atsiųstas – laišku skunde
nurodytu adresu, jeigu skundas buvo gautas paštu arba per kurjerį, arba elektroniniu paštu, jeigu
skundas buvo gautas elektroniniu paštu, per 14 dienų nuo dienos, kurią Organizatorius gavo
skundą.
7. Pasibaigus skundo procedūrai Dalyvis turi teisę siekti, kad jo reikalavimai, į kuriuos nebuvo
atsižvelgta, būtų patenkinti kompetentingame bendrajame teisme. Šią teisę Dalyvisturi ir tuomet,
kai jis nepasinaudoja šiame Reglamente aprašyta skundo procedūra.
7 straipsnis. Asmens duomenys
1. Dalyvių asmens duomenų valdytojas yra ribotos atsakomybės bendrovė „Philips Domestic
Appliances Baltics SIA”, Audēju iela 15, Rīga, LV-1050, Latvija, tel. +371 2878 3136.
2. Asmens duomenų valdytojas Akcijos dalyvių asmens duomenims tvarkyti bei akcijai vykdyti
pasitelkia koordinatorių pagal asmens duomenų tvarkymo sutartį.
3. Akcijos tikslais bus renkami šie Dalyvių duomenys: vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas,
telefono numeris, elektroninio pašto adresas.
4. Akcijos dalyvis gali sutikti, kad rinkodaros tikslais būtų tvarkomi jo duomenys, taip pat kad jam
elektroniniu būdu, konkrečiai – nurodytu elektroninio pašto adresu būtų siunčiama komercinė
informacija apie „Philips“ produktus ir paslaugas. Rinkodaros tikslais apdorojamus asmenų
duomenis administruoja (siunčia patarimus ir informaciją apie „Philips“ produktus) Philips
Koninklijke N.V., kurios būstinė yra Eindhovene adresu Groenewoudseweg 1, 5621 BA,
Eindhovenas, Nyderlandai.
Valdytojas, nurodytasšio straipsnio 1 dalyje, tvarko asmenų duomenis pagal 1996 metų birželio11
dienos Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą (paskelbtą 1996 m.
Lietuvos Respublikos oficialiajame leidinyje (Valstybės Žiniose), Nr. 63-1479, i. k.0961010ISTA00I1374, su vėlesniais pakeitimais) Akcijos vykdymo tikslais. Dalyviai turi teisę susipažinti su savo
duomenimis ir juos taisyti arba reikalauti, kad jie būtų pašalinti. Dalyviai pateikia asmens
duomenis savanoriškai, tačiau tai yra būtina norint dalyvauti Akcijoje, gauti prizus ir, jeigu reikia,
teikti skundus. Dalyvių asmens duomenys apdorojami ne ilgiau negu tai būtina siekiant tinkamai
vykdyti Akciją. Pasibaigus šiam laikotarpiui Dalyvių asmens duomenys pašalinami.
8 straipsnis. Baigiamosios nuostatos
1. Visas reklaminėje ir Akcijos medžiagoje pateiktas turinys yra tik informacinio pobūdžio. Teisinę
galią turi tik šio Reglamento nuostatos ir galiojantys įstatymai.
2. Su galiojančiu Reglamentu bus galima susipažinti Organizatoriaus buveinėje ir interneto
svetainėje www.philips.lt/SaecoPremiumService
3. Daugiau informacijos apie „Philips“ Akciją ir produktus bus teikiama „Philips“ informacijos linijos
numeriu 8-5-2140294 (nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus švenčių dienomis, 8.00–16.00
valandomis).
4. Dalyvauti Akcijoje gali Dalyvis, susipažinęs su šiuo Reglamentu. Pažymėdamas reikiamą laukelį
registracijos dalyvauti Akcijoje metu, Dalyvissutinka su Reglamento nuostatomisirįsipareigojantis
jų laikytis.
5. Visais šiame Reglamente neaptartais klausimais taikomos Lietuvos Respublikos įstatymų
nuostatos.
6. Kiek leidžia teisės nuostatos, Organizatorius turi teisę vienašališkai keisti Reglamentą, taip pat
nutraukti arba sustabdyti Akciją, arba užbaigti ją anksčiau laiko. Susidarius tokiai situacijai
Organizatorius iš anksto paskelbia informaciją interneto svetainėje
www.philips.lt/SaecoPremiumService. Organizatorius įsipareigoja, kad Reglamento pakeitimo
atveju tie pakeitimai jokiu būdu nepažeis Dalyvių jau įgytų teisių ir neblogins Akcijos sąlygų.